time to move on... even though it'll be hard!

Om inte Katedral ångrar sig med sitt preliminära beslut så hamnar jag hos dem i höst. Jag är så himla glad för det och jag vet att jag kommer få tre underbara år hos dem i så fall. Men igår kom jag och tänka på det som jag får offra...

- En timmes sömn Gör inte så mkt faktiskt, Jag vänjer mej väl. Hoppas jag...

Träningen Går ju inte så bra med den ändå;P

- Den tiden jag får vara helt ensam hemma Riktigt gött att komma hem från skolan när man är trött och får vara ensam en stund innan alla kommer hem igen.

- Kommer tappa kontakten med många Typ alla ska ju gå i stan.

- DRAMAN! Det värsta av allt. Hur ska jag någonsin klara mig utan veckans höjdpunkt?!<3333




Okej, nu har jag tagit upp saker som jag kommer sakna, men det finns ju bra saker också!

- Michelle Jag får ju en timmes buss med henne varje dag! Dessutom har vi säkert någon lektion ihop:D Tänk om jag visste det när jag var liten och bara visste vem hon var, att henne kommer jag ta studenten med!<3333

- Närheten Alla som spelar teater vet att man kommer väldigt nära varandra. Man blir precis som en familj:)

Kul! Behöver jag ens nämna det?:O


De här tre sakerna väger faktiskt upp de fem som jag förlorar. Det är klart att jag kommer sakna dem, men jag kan inte låta dem stoppa mig från att gå den väg som jag vet är min




Puss på alla<33

Kommentarer
Postat av: Michelleeeee

jag älskar dig<3

2009-05-25 @ 16:38:16
Postat av: Cecilia

Hej där! Eftersom du är en sådan söt liten vän till min kära syster, så tänkte jag att jag - som rutinerad skaradjäkne - skulle komma med lite pepp ;)

1. Jo man är lite trött i början, men man kan faktiskt sova på bussen. Det gör jag, varje dag 8)

2. Vem har sagt att man inte kan träna? Jag tränar för fullt! Om du vill kan du ju träna på tex Friskis o svettis i Skara, det gör jag ibland. Askul om jag får säga det själv haha!

3. Här har jag inget bra argument.. jag är nästan aldrig ensam hemma. Men det får man ta!:P

4. Nejnejnej, så behöver det inte bli! Det har blivit så för många i min klass, men inte för mig! Bara se till att verkligen fösöka träffa de du verkligen bryr dig om, och GÅ PÅ ALLA ÅLLE. Gör du det behöver du snudd på inte oroa dig faktiskt haha ;)

5. Sakna draman? Du ska väl gå teater eller?:o

6. Jao.. ser man det som en fördel så.. då är det ju bra (hahah, skojja mitchen)

7. Det sägs att man gör det! Så är det på musik iaf:) Man blir vänner på ett särskilt sätt:)

8. Haha, nä det behöver du inte nämna - Katedral är BÄST!!!

Underbar mat, underbara lokaler, underbara lärare, underbara traditioner.. allt är sjukt bra. På riktigt:D

Lycka till!

2009-05-25 @ 22:20:50
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0