på ett engelskt vis...

I morse vaknade jag och var typ död... Skönt att det bara är en dag till innan man är ledig igen. I skolan började vi med nationella i matte. Hade helt glömt bort det och hade precis tagit fram grejer till so istället, men sen blev jag påmind innan jag skulle ta mig iväg. Provet gick ganska bra. Tror jag. Hoppas jag.
Annars hände det nog inget speciellt mer än att vi bara hade matte i tio minuter innan vi slutade. Vi hade ju haft matte hela morgonen lliksom.
Då hann jag till och med äta ordentligt innan jag hoppade på cykeln igen för att åka till draman. Ingen Fest i stad i år. Väldigt tråkigt, men the show must go on. Vi siktar in oss på att köra Super Trouper Song Contest igen och så ska vi köra en scen från Madagaskar. Blir nog bra!





































Sötaste Mia och Fia





Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0