namnlös

Som jag tidigare har sagt så ska ju jag och Ronja ha några barngrupper i sommar, förhoppningsvis så får vi ihop barn till 6 stycken. Vi har till och med räknat ut att vi får mellan 4500- 6000 kr var, beroende på hur stora grupperna blir. Men vi har ett litet problem... Tenemos una problema pequeña... Vi har nämligen inte kommit på ett bra namn än till denna brilijanta idé. Sist döpte jag ju det till Felicias och Ronjas barnverksamhet AB, men jag tror inte att det är så bra ;)

Så nu undrar jag om det är någon som har ett bra namn som matchar den braiga idén;D



Kanske inte skulle skada med en ny maskot/logga heller? ;P




Puss<33

Kommentarer
Postat av: Michelleeeee

namn: Karate kidz ssummer school only for habibis!:D

2009-05-25 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0