mobiler!

Asså [colour=pink]Michelle[/colour] tjatar på alla (mig och [colour=pink]Melinda[/colour] att man ska blogga mer. Vet inte riktigt hur många inlägg om dagen man måste skriva för att hon ska bli nöjd, men det är måååånga! Tro mig, jag ska inte börja tjata på er om det. Nope, jag ska tjata på er om en helt annan sak. Nämligen... ha på era mobiler!! Annars får man ju inte tag på er och det kan vara lite jobbigt ibland faktiskt.Tänk om det har hänt något jätteviktigt, jättesorgligt eller kanske jätteroligt. Då måste man ju kunna få tag på er. Så jag tycker faktiskt att alla som läser detta ska tänka på det;D






[colour=pink]Puss på alla<33[/colour]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öh MINST tio om dagen tror jag hon skulle vara ganska nöjd med :D

2009-05-17 @ 20:39:32
Postat av: Michelleeeee

AHHAHAHAHAHHA:D<33333333 10 MINST! <33333333333

2009-05-25 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0