all the times we had together<3

Inatt drömde jag att det var skolavslutning eller något, är faktiskt inte helt säker på vad det var. Hursomhelst insåg jag hur otroligt kort det är kvar dit! Fattar inte hur allt har kunnat gå så fort. Var det inte i höstas vi började på Kyrkerör? Skulle inte bli förvånad om det var så...
Som tur är så är det ju faktiskt en hel del roliga saker kvar att se fram emot. Paddlingen, fotbollsturneringen och Sista natten mé gänget. Okej, allt är sista veckan, men ändå. Känns ganska konstigt att jag längtar tills sista veckan och sommarlov, men jag vill inte lämna alla underbara människor<3 Dras mellan att längta och bli sur på mig själv för att jag gör det.
Visst, vi alla kommer att få nya kompisar, ingen tvekan om det, men jag skulle sååå gärna ta med mej alla till gymnasiet!






Till alla sjuor

Ta vara på tiden, ni kommer ändå ha för lite i slutet!

Kommentarer
Postat av: Michelleeeee

As we go on, we remember

All the times we had together

And as our lives change, from whatever

We will still be, friends forever

<3

2009-05-15 @ 19:06:21
URL: http://michellekallin.blogg.se/
Postat av: Michelleeeee

rättelse: come whatever sak det väl vara? o.O

detta måste ju vara perfekt, förlåt mig flizzzzzz men jag skickar igen. ps. gilar du det bättre? ds.

2009-05-15 @ 19:07:17
URL: http://michellekallin.blogg.se/
Postat av: Michelleeeee

As we go on, we remember

All the times we had together

And as our lives change, come whatever

We will still be, friends forever

<3

2009-05-15 @ 19:07:40
URL: http://michellekallin.blogg.se/
Postat av: Michelleeeee

nu får du banne mig vara nöjd -.-mohahah:D :P nu drar jag strax till amta så byebye;) <33333

2009-05-15 @ 19:08:20
Postat av: Michelleeeee

jag menar : Malta tiller som inte räknade ut det. Har jag kul flizzzzz? ja, det vet du att jag ahr;) puss<3

2009-05-15 @ 19:09:02
Postat av: Michelleeeee

Alltså nu är jag inne och kolalr din blogg för tredje gången idag, jag hade hoppats på något nytt ju-.- öka takten FELICIAAAAAAA <333333333333333333333

2009-05-15 @ 21:48:45
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0