Cowboys, stekta pannkakor och ormar;)

Nu har jag äntligen fått träffa min Michelle igen! Jag har fått en dos av skönt Michelleflum;D

Hade ganska bråttom upp igår, kollade busstider och ringde Michelle (som sov btw;P). Pappa skjutsade mig till Kungshamns busstation, som betod av en skylt. Var där typ en havtimme för tidigt eftersom de andra skulle ut med båten. Så jag satte mig där och väntade... När bussen kom så klev jag på, men den var lite tidig så chauffören gick ut, så där satt jag helt ensam på bussen. Tyvärr fick jag åka halva biten själv innan det kom en familj som hoppade på. Jag gillar verkligen inte att åka buss själv, speciellt inte när jag inte vet vart jag ska av;)
Hursomhelst så kom jag fram tillslut (jag klarade till och med bytet*stolt*). Sen ser jag världens bästa Michelle stå med cykeln på andra sidan vägen. Saknade henne så sjukt mycket!! Vi gick till sjöboden och uppdaterade varandra om allt som hade hänt sen sist. Vi kollade på alla bilder från England och sen fick jag snyggaste tröjan:D Tack, Michelle<3
Vi cykla till stan och köpte glass och sen kom pappa med min packning. Jag och han åkte och åt och sen gick vi och Michelle och kollade på Harry Potter. Den var väldigt bra!:) (lite onödig information om det är någon som orkar läsa; Michelle hade 20kr för lite så vi fick springa ner till bilen så att hon kunde låna av mig. När vi kom upp igen så står pappa med en tjuga i handen. Fattade inte var den kom ifrån, men pappa hade hittat den på golvet för Michelle hade tappat den och sen ställt sig på denXD Är vi förvånade? Neej:P)
När pappa hade åkte tillbaka till båten drog vi fram min dator och kikade på Vänner, precis som vi gjorde på morgonen därpå;D Efter frukosten gick vi upp till stugan och bastade:D Vi satt där i värmen, kollade ut över hamnen och pratade om framtiden;) Så mysigt:D
Sen gick vi ner och kollade på lite mer Vänner innan vi cykla till stan i regnet och åt baguetter:D Mumsigt! När vi hade kommit tillbaka började vi kolla på Georgia rule en liten stund innan familjen kom och hämtade mig igen.


Du vet inte hur otroligt mycket du betyder för mig, Michelle! Jag älskar dej megamestastmestavallamegamycket<3<3<3<3



Puss<3<3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahahah "är vi förvånade? Nej" aw, det samma älsk<3

2009-07-24 @ 20:23:44
Postat av: Anonym

jag är inte heller särskilt förvånad xD :)

2009-07-29 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0