Dreams come true<3

Jag vet att jag är väldigt sen med att skriva det här men jag ville i alla fall bara berätta att jag har lyckats uppfylla en av mina drömmar<3 Jag kom in på teater i Skara! Jag är så lycklig:D Jag vet att det här kommer att bli de bästa tre åren i mitt liv!
(Michelle, vi ska till Lilla Blå minst en gång i veckan. Bara så att du vet;)<3)
Inte för att jag vill verka sur eller otacksam, men jag blev faktiskt lite besviken när jag såg att det var lediga platser... Jag har kämpat för att få så bra betyg som möjligt för att ha en chans att komma in. Först ökade de platserna från 16 till 26 och sen blev den lägsta intagna poängen låg i det preliminära. Och nu så är det lediga platser. Jahapp... men jag ska inte klaga för jag vet at det kommer att bli en bra klass:D




Teater<333




Puss på allt och alla!<3

Kommentarer
Postat av: Matilda:D

Grattis älskade syster<3:D

2009-07-21 @ 12:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0