Hands touch, eyes meet

Vill börja med att tacka Ronja och Melinda för kvällen igår! Så härligt att få träffa er igen och fick en hel del flashbacks från massa håltimmar i köket!!

Vackra flickor efter en dag i Örebro<3

Idag har jag haft kalas för släkten och jag fick lotter, Ljudet av ditt hjärta och pengar (lagom till Stockholm, eller hur?!). Det som egentligen var bäst på hela dagen var när jag städade för då kom jag på att jag inte visste vad som var i en av mina väskor. När jag kollade så märkte jag att noterna till en låt jag älskar och trodde var borta låg där! Åh vad glad jag blev!!! Tror dom har legat där i två år faktiskt...

Bor ni också i en sån familj där ni får skulden så fort varmvattnet är slut? Det gör jag! Det är verkligen så, så fort varmvattnet är slut så får jag skit för det och påminns varje gång om hur snabb jag var i somras. Men då hade jag bara 10 minuter på mig och det kostar ju 10 kronor då!! Dessutom är det inte skönt att duscha på kusten... Usch för campingduschar!
Hur som helst så var det just ett sånt tillfälle idag... Pappa kom ut ur duschen och sa "Jag vill tacka mina döttrar för att de tog slut på allt varmvatten". Jag hade inte ens duschat!! Jag fattade inte varför han anklagade mig och enda anledningen att han klagade på Melina också var för att hon nyss hade duschat...
Jag kommer nog aldrig att bli av med "hon som alltid tar slut på det varma vattnet"-stämpeln... Just to deal with it!




Puss<3

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag måste säga att det var en fruktansvärt fin bild! :D haha liite ironi men whatever ;)



Hemma hos oss kan jag stå på med skitvarmt vatten o varmvattnet tar inte slut! :D Asbra!

2009-12-07 @ 16:49:57
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0