Enligt Michelle: Officiell teaterapa

Okej, nu har jag börjat på gymnasiet! (Det var första gången jag skrev det och det kändes väldigt konstigt, men bra!) Dagen gick ganska fort, men det var väldigt många ansikten och namn att komma ihåg.

Började med att jag och Michelle gick på bussen och sen hoppade fler och fler falköpingsbor på. Det kändes riktigt bra och tryggt att sitta där. När vi hade kommit in i aulan så pratade rektorn och några andra lite innan vi fick gå iväg med klasserna. Det är lite mer än 40 stycken i min klass. Ganska många alltså.
Lärarna presenterade sig och sen fick vi gå och äta med tvåorna och treorna. Efter det var det dags för en rundtur på skolan. Det är väldigt svårt att hitta, men jag vet i alla fall vart jag ska börja imorgon.
Sen gick vi till aulan en stund innan vi slutade och då var klockan halv tre, men eftersom bussen går halv fyra så fick jag vänta ett tag. Helt okej faktiskt för solen sken!
På bussen hoppade Moa och Johanna på så jag satt och pratade med dom hela vägen hem. Har nog inte sett någon av dom sen skolan sluta så det var väldigt kul!

Imorgon går vi efter schemat tror jag så vi märker väl hur det går!




Puss på dagen!<3<3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hallå eller! Jag hittar knappt till skolan och jag ska börja där och inte i MoP-huset! Jag ska åka buss själv idag ju, och om jag nu komemr till skolan så hitatr jag för sjutton inte något ALLS I skolan!!!! panik?

2009-08-20 @ 09:01:50
URL: http://michellekallin.blogg.se/
Postat av: Ronja

Var maten bra eller? Vi får värsta lyxmaten, serverat direkt på talriken :D

Färskpotatis :P

2009-08-20 @ 15:57:07
Postat av: Melinda

Du hade det nog bättre än jag låter det som :D Jag har inlett projekt byta klass ;)

2009-08-21 @ 14:46:38
Postat av: M

eller byta program är nog ett bättre ord xD

2009-08-21 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0