Impulser

Ni vet, ibland får man ju bara lust att göra något speciellt. Man får plötsligt energi att ta tag i saker. Precis det fick jag igår. Jag fick värsta rensa-ur-garderoben-impulsen! Kan väl inte direkt säga att det var för tidigt, eftersom jag inte hade någon koll på vad jag hade där och allt bara kändes som en enda röra. Så jag drog ut hylla efter hylla på sängen och gick igenom allt! Där fanns allt möjligt. Kläder jag har sytt själv, en gammal väska från lego, en pyamas som jag fick för minst fem år sen, alldeles för små jeans... Asså allvarligt, jag hade säkert 15 jeans där inne! Om man kollar på storleken på dom som låg i botten så har jag nog inte rensat ordentligt sen femman eller sexan. Av alla dom jeansen så sparade jag 4... Dags att köpa nytt? JA!

Så såg det ut efter bara 2 hyllor. Vågade inte ta kort när jag hade rensat dom 5 som var kvar...(ja, min kära garderob är nästan tom nu)
Melina fick en del, men min kusin har två STORA kassar att se fram emot.  Ibland är jag glad att jag är äldst så jag inte har någon att ärva från, men ifs så får man ju mer att välja mellan då och en del kläder har ju knappt använts. Äh, ja delar gärna med mig!


Jag tror att dagens impuls blir att plocka ur diskmaskinen eftersom jag stör mig så på högen i diskhon. Man borde få det oftare. Jag skulle verkligen behöva en städa-rummet-impuls...



puss<3<3



Michelle, ring mej!


Kommentarer
Postat av: Michelle

du funderade aldrig på att ringa mig eller?:S haha knasboll men kom nu då <3

2009-08-11 @ 12:52:56
URL: http://michellekallin.blogg.se/
Postat av: Tess

jag känner vissa som är yngst och får ärva skitmycket, så ibland blir man ju lite avundsjuk, i alla fall när det är snygga grejer :) haha. men det är riktigt snällt av dig att dela med dig! kram <3

2009-08-11 @ 19:49:48
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: M I R A B E L L E

shaaa snygging :*

vill du bli veckans blogg å få över 100 nya besökare varje dag? hur enkelt som helst, komentera ditt namn i mitt inlägg TÄVLING så är du med. sen väljer jag ut 5 st. den med flest röster får TVÅ MÅNADERS länkning plus att jag kommer skriva om er på bloggen, ni får sjukt mkt besökare, ;D puuuuussss

2009-08-11 @ 22:23:58
URL: http://mmirabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0