Girls girls girls

Jahapp. Jag ska försöka skriva kort om gårdagen och om idag, men jag lovar inget! Det kan bli en hel del... Läs det du vill och orkar.

Hur som helst så började gårdagen med att jag och mamma åkte till Skövde för att shoppa med Pauline och Petra. Köpte mjukisbyxor, t-shirts, tunikor och en tröja. Egentligen ligger jag redan back eftersom jag inte har fått barnbidraget/studiebidraget (vet inte vad det är just nu) än... Men aja. Vi fikade lite snabbt och jag och Pauline delade på en STOR chokladboll.

Var hemma ett tag innan jag åkte ut till Michelle och Mikaela. Vi gick ut till höbalarna (hmm stavning?) och satte oss där en stund. Där pratade vi lite innan jag åkte hem igen för att hämta grejer så jag kunde sova där. När jag kom tillbaka så pratade vi lite till innan vi började laga tacos som vi åt på altanen och där satt vi nästan hela kvällen och spelade gitarr och sjöng. Så mysigt!!
Innan vi gick och la oss så gick jag och Michelle ut och kollade på stjärnorna. När vi sto där och frös pratade vi om massa saker. Det är så skönt att kolla på stjärnorna för man kan bara släppa allt och tänka på vad som helst eller ingenting! Vet inte hur länge vi sto där i hennes lilla rondell, men det var säkert en halvtimme.
  

Michelle fick för sig att flytta på en oavsett hur högt hon skrek

När jag hade vaknat och gått ner så satt Mikaela och kollade på tv så jag satte mig med henne. Michelle kom ner lite senare och så åt vi frukost. Sen ängnade vi nästan hela fömiddagen åt att kolla på tv. MIchelle blev väldigt arg på DeAnna i The Bachelorette medan jag och Mikaela försökte förklara för henne att hon inte alls var en bitch. Hahaha, det gick inte så bra för oss faktiskt.
Efter ett tag så skickade vi iväg Mikaela och hon hann inte komma tillbaka innan jag åkte så jag fick inte säga hejdå till henne. Hoppas att du hade kul!

Jag och Michelle började kolla på Charlie´s Angels och kom på att vi ville ha kladdkaka, men vi struntade i ugnen och åt bara smeten istället. Mycket godare! Mycket bättre! Mycket mmm-igare!
Bästa tog fram gitarren igen när filmen var slut och så sjöng vi lite till. Eller ja, mest hon, men ändå. Sen satte vi oss vid datorn lite innan mamma ringde och sa att hon skulle komma och hämta mig. Eftersom mamma är som hon är så skulle hon utforska vägarna lite för att se om hon kunde springa där samtidigt som hon sa "Kolla vad fint det är!" om allting och "Här skulle jag kunna bo!" Så jag tror ni förstår att det tog ett tag innan vi äntligen kom in till stan igen.

Var mycket godare än det ser ut!


Vi måste ses snart igen! Sjukt kul var det. Tack för helgen!

Love you<3




Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahaha, fy fan vilkte bra inlägg Felicia! ;) Och gud va små vi är på bilden eller är det bara jag som inbilalr mig?:O:S haha, helgen var BÄST <3

2009-08-23 @ 21:15:10
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0