Små rosa moln

Åh, ni skulle bara veta hur mycket det tog emot att sätta väckarklockan på 04.30 igår kväll! Det blev inte bättre av att jag inte kunde somna heller så jag sov bara tre timmar... Trodde jag skulle dö av trötthet när mobilen väckte mig, men sen kollade jag ut genom fönstret och såg himlen. Molnen var alldeles rosa och jättefina! Det var det som räddade min morgon och antagligen hela dagen. Plötsligt vaknade jag till och alla negativa tankar om att sommaren var slut nu eftersom vi skulle ta upp båten (anledningen till den tidiga morgonen) var borta! Då tyckte jag faktiskt inte alls att det var jobbigt utan började nästan längta till hösten.
 
Det syns inte på bilderna, men himlen var i alla fall väldigt fin!

Jag och pappa åkte iväg vid 05.30. Direkt när vi satte oss i bilen blev jag ännu piggare för då hörde jag Womanizer på radion och man kan inte vara trött och lyssna på den. Det går inte! Eftersom jag blev piggare så blev jag också gladare. Jag tänkte liksom att nu är det höst så nu kan jag dra ner till Meddo och sola istället!
Hur som helst så kom vi till Hovenäset tillslut och efter att vi hade plockat iordning med kapellet och allt så var det dags att få upp båten ur vattnet... Jag var nervös och rädd för att något skulle gå fel och att dom skulle tappa den, men det var inte lika jobbigt som när vi la i den i alla fall.


När vi hade fått upp båten på kärran så var det bara att få upp den på lastbilen. Behöver jag ens förklara hur rädd jag var? Nej, jag tror bilden säger allt...

Någon mer än jag som tror att jag somnar tidigt ikväll?



Puss<3<3

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag (:

2009-08-15 @ 23:39:59
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: - H*

- nah kommer va vaken ett bra tag till ;)

2009-08-15 @ 23:51:10
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: ellinor

jobbigt att gå upp så tidigt xd

2009-08-16 @ 00:27:24
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Gittan :D

jag har nog kommit på hur jag ska börja blogga igen :D:D men då behöver jag din hjälp (a)

2009-08-19 @ 18:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0