Snart helg

Är det nån mer än jag som tycker att den här veckan har gått läskigt fort?  När jag åkte hem från skolan i tisdags tänkte jag att det var måndag och det känns som att det var igår jag tänkte så;) Om alla veckor fortsätter gå så här fort kommer jag ta studenten snart!

Vi hänger kvar på det här med studenten. Snart är det ju gymnasieval. Är det inte lite tidigt att man måste bestämma vad man vill göra med sitt liv när man är 15? Visst, jag vet redan vad jag vill gå och så, men det jag är rädd för är om jag väljer fel. Vad händer då? Tänk om pappa och min mentor har rätt. Att jag borde gå natur. Men om jag inte vill det då? Ska jag välja natur i fjärde val för att göra dom nöjda? Eller inte välja det alls? Det går ju bra för mej på NO:n och så men det är inte sådär jättekul. Ska jag orka mej igenom tre år med det för att kanske få en större chans att komma in på högskolan sen? Jag borde kanske boka en ny tid med SYO:n...

Aja, nu ska jag äta och plugga på spanska provet

Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: josefin

hehe, plugga på :)

2008-11-23 @ 11:56:03
URL: http://joesefins.blogg.se/
Postat av: Melinda :D

Stellan suger -.-

2008-11-26 @ 20:51:58
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0