Nu är vintern här... eller?

Imorse när jag skulle till skolan så va de KALLT!  -5,4C för att vara exakt. Jag var tvungen att gå till skolan eftersom mina bromsar på cykeln inte är så bra. Trodde jag skulle frysa ihäl. En anna dålig sak är att det har regnat hela veckan, men nu när det blir kallt så slutar det. Enda gången det är okej att det är kallt är ju när det finns snö! Snälla, ge mej snööö! Det var snö för några veckor sen, men det räknas knappt. Nu borde det komma snö och så ska det hålla i sej till i mitten av mars. Men det blir säkert som vanligt: Det kommer massa snö nu som försvinner lagom till jul och nyår och kommer tillbaka i februari.

Så va med mej och hoppas på en vit jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0