Santa Lucia...eller?

Jomen det här börjar ju bra;) Jag måste börja skriva oftare.

Om en vecka så är det lucia för er som har missat det. Luciatåget i skolan kommer bli det dåligaste ever. Vi har bara en övning kvar och förra gången fick vi massa nya låtar som skulle va med, men vi har inte fått ta hem det för att öva än. Det värsta är väl att vi ska öva dagen innan och då hinner man ju inte lära sig nåt hemma... Lektionerna blir så oseriösa att det inte blir något gjort.
Vi har ju valt en lucia också. Eller valt å valt. Vi lottade mellan två. Alla visste vem det skulle bli om vi röstade men vi var tvugna att lotta för att det skulle bli "rättvist". Visst, det är rättvist mot den andra, men orättvist mot <3 och alla andra.
På håltimman igår så skulle jag och Melinda hem till mig så vi gick genom stan och då hittade jag äntligen ett lucialinne så nu är i alla fall det klart!

Önska oss lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0