Organisera

Saker jag inte kommer att sakna
~ Borsta tänderna samtidigt som doftförändringen i rummet tyder på att okänd person i bås bajsar
~ Anpassa släckalampanförattsova efter roomie
~ Anpassa allt efter roomies sovrutiner
~ Gömma all alkohol hos vänner
~ Aldrig veta om det kommer att vara 20 grader plus eller minus
~ Obligatorisk närvaro på lektioner
~ Att spendera timmar med läxor
~ Ett internet som sviker under viktiga samtal
 
Saker jag kommer att sakna
~ Bagels och grapefrukt till frukost
~ Att vara bäst klädd i klassrummet
~ Reaktionerna när folk får reda på att man är svensk
~ De så fina vännerna jag fått, både amerikanska och internationella
~ Tjejerna i korridoren som tagit väl hand om mig
~ 25 grader i april
~ Drinkar för $1,15 på Mug Club
~ Ett väldigt grönt och blommigt campus
~ Fri tillgång till gym och pass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0