Fire Ball

I fredags förgyllde vi kvällen med en väldigt angenäm aktivitet. Vi gick på drag show. Att det faktiskt är skolan som är delarrangör för detta årliga event får mig att inse hur långt ifrån mitt universitet är ifrån att ställa till med ett sådant kalas.
Att sitta där i publiken var som att stiga in i en bubbla där inga fördomar fick vistas. Jag kan inte tala för hur det faktiskt var för de HBTQ-personer som var där, men jag fick känslan av att det var lite av en fristad. De behövde inte anpassa sig efter den heterosexuella normen alls, utan fick vara sig själva till 110%. Det var en helt otroligt härlig atmosfär där vi alla satt med breda leenden på läpparna.
Lyckligtvis tog skolan ett antal bilder som jag tagit mig friheten av att dela med er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0