Schizofreni är något annat

Det är typiskt mig. Så otroligt typiskt mig. Varje gång jag bosätter mig på annan plats så föreställer jag mig hur jag ska födas på nytt till en alldeles överljuvlig människa. Denna gång kan det vara ett personligt rekord i antal personligheter och egenskaper jag ska besitta. Hyser stora misstankar om att det råkar vara så att kombinationen 2015 och flytt överbelastar mitt rationella tänkande. De personer som beskrivs nedan är uppenbarligen mina framtida jag under de kommande fyra månaderna.

 

~Übersociala Felicia

Denna person är högst aktiv i alla sociala forum. Detta inkluderar att bli vän med varenda person hon möter och umgås och skapadedärgalnaminnenajagkommerälskanärjagäråttiohahahahkommerduihåg??, samtidigt som hon ständigt kommer spendera timmar varje dag på FaceTime och Instagram för att dela med sig av dedärgalnaminnenajagkommerälskanärjagäråttiohahahahajagkommerihåg!! Dessa uppdateringar kommer självklart även att kompletteras med ett aktivt skrivande i denna blogg.

 

~Fitnessgurun Felicia

Detta är den mest återkommande figuren av de alla och det säger väl sig självt? Klart att en i ett kök som delas med ca. 630 pers (den siffran är fullt seriös) slänger ihop sallader och lagar all mat själv. Ingen köpmat här inte! Dagarna börjar alltid med en kopp citronvatten följt av en lång och härlig powerwalk i -20 grader (även denna lika seriös) för att följas upp av ordentliga gympass i det gym byggnaden har. Inom väldigt kort framtid kommer denna människa ha blodvärden så fantastiska att elitidrottarna svimmar av avund.

 

~Studietalangen Felicia

Men jooodå! Även fast schemat redan är fullspäckat av sociala fitnessaktiviteter så kommer flera timmar om dagen att spenderas i skolans bibliotek där hon tillslut blir så fullärd inom de ämnen hon läser att det uppstår en enorm köbildning kring hennes bord för hjälp. Där sitter hon som en öppen bok och delar med sig av all kunskap inom nationalekonomi och kvinnors ekonomiska utveckling. Dessutom extraknäcker hon som livscoach.

 

Jag kan då inte se hur detta inte skulle bli verklighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0