Hawaii

Ja, jo, jag får väl erkänna att mitt förra inlägg inte var superpositivt och att tystnaden sedan dess kan vara oroväckande, men tvärtom! Dessa dagar har varit riktigt intensiva. Info, info, drinkar, info, bowling, info, info, info. Efter att lite kurskrångel har löst sig så börjar jag bli riktigt taggad inför nästa vecka, men allt vad det innebär.
 
För ett par dagar sedan lämnade jag den tillfälliga värdfamiljen för att flytta in hos Megan. I ett litet rum. I en korridor. På ett campus som får Växjö att tina bort. Visserligen har vi bara spenderat ungefär 20 långa minuter vaken tid tillsammans, så att säga att jag anpassat mig bra till korridorslivet kan vara lite obefogat. Dock tror jag att det kommer att bli riktigt bra här, och jag har äntligen fått upp lite grejer så att det börjar kännas som mitt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0