En liten årsdag

Idag är det en alldeles speciell dag. Om man går tillbaka ett år det bloggarkiv jag lyckats samla under åren så hittar men detta:
 
 
När min fd. sängsambo och jag reflekterar över hur det senaste året har förändrat oss så brukar vi främst komma fram till en, väldigt betydelsefull, punkt. Vi har vuxit. Allt vi tog oss igenom under de där många månaderna gjorde att vi fick en helt annan syn på livet. (Åhmenkanduslutavarasåextremtklyschig!?, tänker ni. Men jag kan inte beskriva det på ett annat sätt.)
För att fira denna årsdag så kommer jag i helgen göra det jag älskade mest med London. Umgås med vänner som gör mig sådär pirrig av lycka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0