Towards the sun

Jag tog med mig mina vänner till ett museum igår för att spendera ett flertal timmar i David Bowies anda. Och visst var vi där länge. På muséets café. Alla samtalsämnen som flög förbi oss fick mig att inse både det ena och det andra. Hur otroligt bra jag faktiskt har det. Hur lätt jag kan åstadkomma vad jag vill. Hur fri jag är. Det kändes som att jag vaknade upp och på riktigt tog till mig hur fruktansvärd verkligenheten är för en del människor.
Så, tack trygga uppväxt. Jag ska göra mitt bästa för att göra det till något bättre för alla.
Kopplingen mellan texten och bilden är minimal. Men så är det ju påsk. Och vi har påskgodis från Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0