See me now

Vad är det jag har för mig nu när jag är hemma? Jag fikar, äter godis och undviker allt som har med bra hälsa att göra. Det är sånt jag kan jobba ikapp när jag är tillbaka i London.
~ Stockholmshelgen resulterade inte alls i förhöjd kunskap om modern konst eller en stor hög shoppingpåsar. Långa promenader och ett par tights blev det. Besök på både Koh Phangan och Vapiano bidrog till en evighet av mättnad.
~ Mättnaden späddes på i tisdags när huset ställde till med storfika.
~ Sockernivån nådde sin topp när jag, efter en privat rundtur på Chalmers, satt i Johns kök och han plockar fram sitt hamsterförråd med godis blandat med ordentliga Skittles och cider.
~ Mitt lokalsinne och min kartläsarkunskap har prövats när jag bilade runt i okända bygder samt försökte förstå mig på Göteborgs bussystem.
Resten av dagarna lär vara fyllda med liknande aktiviteter. Sen är jag redo att bege mig tillbaka till mitt kollektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0