Kommer alltid vara

När jag återupplivade mitt engelska nummer igen efter semestern så låg det ett röstmeddelande och väntade på mig. Min manager informerade mig om att jag skulle skickas till en annan butik ett par dagar. King's road. Jag hörde mina kollegor sprida skräckhistorier. Ickefungerande värmesystem. Lager som var utspritt på sex olika ställen. Jobba övertid. Supernoga overstock med iPoden. Kunder som frågar om nya storlekar i varenda plagg. Det var inte helt utan oro jag gick in i butiken, men jag visste vem som skulle vara på plats. Saul. Mannen som alltid fick mig att skratta tills jag fick ont i magen i förra butiken och som fick dagarna att gå snabbare. Idag var det som in the good old times. Jag blir så glad av den människan.
Och ja, alla skräckhistorier var helt och hållet sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0