Different ways

Vi satt i ett soffhörn inne i en såndär prylaffär á la Funny shop. Där satt vi och fikade samtidigt som vi diskuterade om vi skulle våga lägga ut en gulligullbild på Instagram. Ganska snabbt kom vi fram till att det vore en dum idé, för då skulle alla runt omkring oss attackera med kommentarer. Sen insåg vi att det redan var försent. En hel flock tjejer rusade skrikande in mitt i vår fikastund och paniken tilltog. Vi flydde in på lagret. Gångar åt alla håll. Höger eller vänster? Mitt i allt detta tappade jag bort honom. Efter en lång stunds springande åt alla möjliga håll tog jag mig tillslut ut. Väl ute på gatan stötte jag på en god vän till mig och hon följde med mig när jag letade efter mannen som nu betydde en hel massa för mig. När jag inte kunde se honom någonstans så var jag tvungen att berätta vem det var. Jag kunde bara ge henne ledtrådar. Jag berättade att han började på N och var en Archibald. Då blev min vän Blair mindre glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0