Go on forever

För mig är drömmar något alldeles speciellt. För mig är det drömmarna som motiverar mig. För mig är det viljan att uppnå mina drömmar som driver mig framåt.
Det är många planer som snurrar runt i mitt huvud. Stora och små. Alla är saker jag vill göra, erfarenheter jag vill skaffa och egenskaper jag vill ha. Utan drömmar och planer så hade jag inte varit där jag är idag, utan jag hade troligtvis nöjt mig med allt precis som det är och inte strävat efter mer. Det handlar inte om att jag tror att gräset är grönare på andra sidan. Det handlar om att jag ser en möjlighet att utvecklas.
Jag har två stora drömmar jag jobbar för med flera delmål.
~ Jag vill resa runt och uppleva så många kulturer som möjligt.
~ Jag vill ha ett jobb dit jag går varje dag och känner att jag lika gärna hade kunnat göra alltihop gratis endast för att det är så roligt.
De flesta stora saker jag gör handlar om att jag vill komma ett steg närmre. Och tillslut kommer jag att ta mig i mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0