Where you came from

Huvudet har äntligen börjat klarna upp. De senaste dagarna har det bara varit ett enda stort virrvarr av uträknningar. Hur mycket ska jag betala? Vad ska hon betala? Vad saknas? Hur delar vi det här? Varför stämmer inte uträkningarna?! Igår skulle jag sova, men kunde inte för allt jag hade att tänka på. Startade datorn för att räkna vidare. Skulle vidarebefodra ett mail till Ylva, blev istället att jag skickade till agencyn. Skulle skriva ett ursäktsmail till dom, skickade det till mig själv. Insåg att jag var för trött. Gjorde ett nytt sovförsök.
Men, men. Nu är allting uträknat. Det enda som är kvar är att få pengarna dit dom ska och att papprena skrivs på. Lättnad.
För övrigt åker jag snart iväg på jobbdag 3/7 i rad. Det tar på krafterna. Men sen väntar två veckors semester med en Geneveresa planerad. Ja, jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0