Wake up

Jag läser olika bloggar beroende på vilket hurmör jag är på och vad jag vill få ut av det. Två av bloggarna jag följer läser jag för att få inspiration och motivation till det mesta. Det handlar om karriär och att få göra det man verkligen vill göra. Det handlar om resor och att se vad det finns för platser jag vill hinna upptäcka. Det handlar om träning och att få ordning på mig egen hälsa. Jag tycker om att läsa dom inspirationsbloggarna för jag blir så otroligt taggad på att göra något stort, något som gör skillnad. Känslan av att dom lyckades skapa det dom drömt om och kämpat hårt för ger mig själv kraft och hopp om att jag själv en dag kommer att nå precis dit jag vill. Det är klyschigt, men the sky is the limit.
När jag skapade den här bloggen så gjorde jag det i syfte att dela med mig av min väg mot det jag ville allra helst just då- komma in på estetiska programmet i Skara. Dit nådde jag. Och jag vill inte att det ska sluta där. Jag vill fortsätta dela med mig av mina drömmar och hur jag gör för att uppnå dom. Jag vill kunna vara lika inspirerande som dom bloggarna jag läser. Jag vill visa att jag också kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0