Oändlighet

 
Tjejen jag inte alls tyckte om från början, som kom sent första dagen i skolan och som allmänt verkade ganska bitchig. Tjejen jag sen klickade med under Fields of gold i ett försök att gömma sig från spökhistorier under aulaövernattning. Tjejen som kom att bli en av mina allra bästa vänner och alltid fanns där. Tjejen som höll om mig samtidigt som hon tvingade mig att gråta tills jag inte kunde andas. Tjejen som är min kompanjon i planering. Tjejen som är en del av alla mina favoritminnen. Just den fantastiska tjejen fyller år. 20. Och jag kan inte vara där med henne. Hon är värd den bästa dagen som går att uppbringa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag dör, finaste <3 börjar nästan gråta :')
Saknar dig så himla mycket <3

2013-02-05 @ 15:20:41
Postat av: sarah

ni två asså <3

2013-02-05 @ 17:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0