That girl

Okej, jag var bara tvungen att prova det som många påstår är rena mirakelkuren för frissigt och lockigt hår (jodå, jag inbillar mig att jag fortfarande har mina korkskruvar). Ryktet gick att balsamsmetoden gjorde underverk för dessa ickebefintliga superlockar. Efter att ha sökt igenom hela Londons utbud, samt beställt Sverigeleverans av en väns föräldrar, så satte jag igång detta projektet. För visst är det ett projekt att gnugga igenom hela håret tills mjölksyran i armarna sätter igång ordentligt.
Ett par månader senare sitter jag här nu och beskådar bilderna. Att det har skett ett mirakel vore att ljuga. Fast så vet jag att håret och hårbotten egentligen mår mycket bättre nu. Det tröstar lite efter mina drömmar om Hollywoodhår.
 
För två månader sen
För fyra timmar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0