Early

Jag satt med kalendern framför mig. Om två veckor så har jag semester igen. I två veckor till. Sen har jag bara runt tre veckor kvar att jobba innan jag säger upp mig. En ledig vecka i London. Sen flyttar jag. Och jag vet hur mycket jag redan har planerat att göra under den tiden, så det kommer bara flyga iväg. Ändå har jag en hel del icke ikryssade rutor på vår långa lista och dessutom vill jag hinna åka iväg på de äventyr som jag och Ylva har drömt om. Det är Cambridge. Det är Paris.
Från och med nu ska jag göra mitt allra bästa för att dra igenom den där listan så jag kan tänka tillbaka och känna att jag verkligen hann med allt det jag ville göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0