Caring

Det krävdes ytterligare ett försök, men så fick jag tillslut min biljett till David Bowies utställning. Tillsammans med Anna så gick jag omkring med en freestyle i handen och hörlurar på huvudet och skönk in i detta spektakel. En labyrint fylld av färgglada kostymer, texter nerklottrade på papper, skivomslag i mängder. Ett väldigt uppskattat sätt att spendera sin förmiddag på.
 
För att göra dagen ytterligare lite bättre så placerade jag och ett par Västeråsflickor våra rumpor på en filt i Holland park. Där satt vi i flera timmar och studerade barn som sprang för glass och funderade på hur läget var mellan en mamma och den snygga killen vi alla satt och stirrade konstant på. Vår favoritteori var att han jobbade som nanny. Jag bestämmer mig för att det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0