Death by chocolate

Det känns som att jag har jobbat en månad i sträck. Helt slut är jag. Ont i fötterna. Till och med träningsvärk i muskeln mellan tummen och pekfingret efter alla byxgalgar. Efter nästan en timmes övertid sprang jag igår iväg till tunnelbanan för att möta upp Ylva, Emma, Elin och Charlotte på en  mysig restaurang. Jag tryckte i mig en hel pizza och hade ändå plats över för en supergod chokladkaka. Då är man hungrig! Och idag ska jag äta massor igen, men den här gången blir det köttbullar och lingonsylt på Ikea. Det ska köpas en hel del grejer till rummet så vi faktiskt har någonstans att göra av våra saker.
Längtar till ikväll när Robbie Williams tänder julbelysningen på Oxford Street. Jag gillar julen. Och lila Robbie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0