Let me get that

Med hopp sprang jag ner till brevlådan, öppnade det lilla hålet och där låg det. Avin från HM. (Schenker gör mig aldrig besviken). Upp för trappan igen för att hämta nyckeln så jag kunde få ut det.
DITT PAKET HAR KOMMIT
Tusen tack! Det enda dåliga är att jag inte kan hämta det förrän om två timmar, så jag gör som jag brukar när jag inte har något bättre för mig - plockar fram dammsugaren. Nu hoppas jag bara att den underbara bikinin passar så att jag kan lägga den bredvid solskyddskrämen. (Mamma, jag har spanat in ett av dina nagellack som passar perfekt!)
Ölbrännbollen skiter jag i. För jag ska bli balfin i håret. Och så gillar jag inte öl. Eller bollar.

Två veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0