Femtio kronor

Jag har tänkt på en sak. Jag har fått för mig att jag ser ut på ett annat sätt än jag egentligen gör... Låter asweird, jag vet! Men jag blir alltid lika förvånad när jag kollar på en del bilder, eller ibland när jag ser mig själv i spegeln. Speciellt i Daniels spegel. Ett exempel på hur jag inte tänker att jag själv ser ut är såhär:

Men i själva verket kanske jag inte alls brukar se ut såhär, utan att det bara blir så på bild... Jag vet ju inte och det är lite... ja, jag vet inte riktigt. Konstigt typ. Men ingen kan väl veta exakt hur man brukar se ut. Man ser sig ju inte i verkliga verkligheten nångång.
Jag ska se om jag hittar någon bild på hur jag har fått för mig att jag brukar se ut...

Ja, jag antar att ni själva ser skillnaden... Jag gör det i alla fall! Så om bara någon vänlig själ vill berätta hur jag ser ut, så kan jag sluta skriva sånna häringa konstiga saker. Nu är det konstigt för att vara jag.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du ser lite ut som en blandning, typ. Men jag hoppas att jag inte ser ut som på den bilden där jag är med! Fast jag får också sånna tankar ibland, att jag inte vet hur jag ser ut. Eller att jag helt plötsligt ser en människa på ett annat sätt! :D

2011-02-28 @ 21:15:31
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0