Atomnummer

Jag trodde att jag hade två timmars ensamhet framför mig nu, men jag hade tur! Jag delar just nu teatersalen med Frida och Linnea som kom tidigare till skolan för att plugga. Bra tycker jag! Jag har faktiskt också varit duktig och pluggat + att jag ska plugga vidare om en stund.
Ikväll kommer jag stanna i skolan till 9 ungefär, för det är kvällen jag har väntat på/fruktat i flera månader: dagen vi ska visa upp våra enmansteatrar!! Trodde att jag skulle vara jättenervös, men än så länge är jag lugn och tycker det ska bli skönt att bli av med det. Är ganska trött på att jobba själv hela tiden sen efter spökvandringen...
Och ikväll ska jag sova hos Michelle och det äger!

Kommentarer
Postat av: melinda

såklart att det gör :D:D

2011-02-09 @ 15:23:39
Postat av: Daniel.

nje, det tycker ju inte jag , får ju inte allt i världen ;) haha! (: du är bäst!

2011-02-09 @ 20:25:55
URL: http://mendaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0