Nycklar på bordet

Tågkaos. Snabb cykling tvärs över stan. Piggelin. Någon skvätter ner mig efter en halvtimme typ. Alla äter upp mina och Louises piggelinisar. Waka Waka. Lite av min och Sarahs dans. Någon sätter på dåligt musik istället. Depptrappan och partyrummet. Snusmumriken. Filmer där man inte hör vad man säger. Emanuel fimpar sin cigarett mot min flaska. Det blir ett hål och efteråt var det det äckligaste jag nånsin druckit. Hemliga rummet. Oönskat vetande. Skrivande med spritpenna. Försvunnen sko. Hittad sko. Cykla hela vägen hem med Sarah på pakethållaren. Slår i alla väggar. Sov.

Riktigt rolig kväll! Men nu är jag trött.
Och så måste jag hitta min kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0