Coming back

Det känns bra nu! Vi hade kostymprovning för våra egna teatrare och även fast det är en hel del som inte är klart, så känns det ändå som att läget är under kontroll. Det är härligt! Tyvärr så missade vår lärare det. Vi bytte tid för att folk skulle slippa vänta så länge, och eftersom vi inte visste att Lena skulle vara med så visste inte hon att det var flyttat förän hon ringde mig och undrade vad som hände...
Imorn är det ettornas tur och jag hoppas verkligen att det går lika bra där.

Nu måste jag försöka hitta någon rekvisita till karaktären i röst och rörelse. Hur kommer det gå? Jag lyckades glömma pappret med texten i skåpet och jag känner inte karaktären så bra. Blir svårt att hitta något som passar! Men jag hittar nog på något som funkar ändå...

Bara för att det är en härlig bild!

Kommentarer
Postat av: melinda

Sweet!

2010-10-04 @ 22:21:40
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0