Den andra åt ost

Jag:
~ går oftast hemifrån när jag egentligen redan skulle vara framme
~ kommer därför i stort sett alltid sent
~ måste trycka två gånger på knappen för att se hur många procent batteri som finns kvar i mobilen. En gång på uppknappen och en gång på nerknappen.
~ är bra på att planera, men väldigt dålig på att följa det
~ kan inte äta fler saker åt gången. Om jag till exempel äter en macka, fil och juice till frukost så äter jag hela mackan först, går vidare med filen och dricker juicen sist. Jag kan alltså inte ta en tugga av mackan, äta några skedar fil för att sen fortsätta äta på mackan.
~ klarar inte av mint när jag åker bil. Åker jag bil direkt efter att jag har borstat tänderna mår jag illa. Detsamma gäller minttuggummin
~ äter långsammast i världen. Michelle brukar äta både en baguette och chokladboll innan jag ens har ätit upp min chokladboll
~ videobloggar i äkta fjortisanda när jag är full. Och då är jag helt seriös
~ har som tur är oftast med mig Sarah i dom filmerna så jag slipper skämmas själv efteråt
~ gör allting väldigt långsamt, förutom när jag powerwalkar till bussen till skolan
~ tycker egentligen att dans är roligare än teater, trots att det är teaterinriktningen jag går
~ kan inte ha nagellack för att det förstör mina naglar, men har ändå haft det i två veckor och kan inte låta bli att längta efter att måla dom igen
~ drar upp täcket så att det täcker både öronen och nuddar läpparna, med undantag för somrarna
~ började gråta igår när jag såg en film på Facebook om en övergiven lampa
~ kan inte bestämma var jag ska ha på mig en dag i förväg. De få gångerna jag gör det ångrar jag mig alltid på morgonen och tar på mig något annat ändå


Jag bjuder på den här, för 1. det var nästan ett år sedan, och 2. vi var inte minsta lilla seriösa


Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha shit vi är lika du och jag! Det mesta stämmer in på mig med ju :D

2010-11-20 @ 16:12:28
URL: http://melcker.blogg.se/
Postat av: melinda

Samuel var jätteseriös.

och jag bjuder väl på dne åxå, för vi är coola på nått sätt :D

2010-11-22 @ 17:54:54
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0