Everything to you

Nej, nu har jag kört fast lika mycket som när man försöker cykla genom kvicksand... Istället för att fortsätta med översättningen så har jag inspekterat mina kluvna toppar. Det borde jag inte ha gjort! Helt otroligt att det kan se ut så även fast jag klippte mig för mindre än tre veckor sen! Dags att byta frisör kanske? Men det får vänta tills efter sommaren, så jag kör på med min repair rescue så länge.

Min stackars kind har ätit för mycket godis igen för den är dubbelt så stor som i förrgår... Vackert. Men det ser ut som att den kommer banta lite fortare än sist. Tills dess får jag bara acceptera det.

Men vet ni? Jag är massa glad ändå! Det är sista dagen på jobbet innan fyra veckors underbar semester!! Det ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0