Du är för fin

Ja, jag vet att jag för bara några inlägg sen förklarade min situation vad gäller bloggande, facebook och mobil på arbetstid, men jag tycker allt att jag förtjänar en liten stund här. Jag har nämligen gjort 17 av dom 27 sidorna jag har satt upp som mål att bli klar med idag. Inte illa va?! Inga problem med att bli klar med resten heller, så imorn kommer jag ha max 20 sidor kvar att göra. Detta innebär att jag kan börja korrekturläsa på torsdag. Det kan ju inte ta lång tid, så på fredag kanske jag till och med kan sluta lite tidigare. Vet ni vad det innebär?? Jag kommer få ha lov och vara ledig fram tills skolan börjar! Helt väldigt mycket jätteokej tycker jag faktiskt att det är!


Snartelisnart!


Kommentarer
Postat av: Ronja

För mig är det också helt jätteokej! :D

2010-07-27 @ 15:45:37
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0