Om en varm sommardag... Eller en korv.

Igår kväll var minsann en ytterst trevlig kväll! Några fina flickor från klassen samlades på min altan, närmare bestämt Sarah, Louise J, Frida A, Frida Em, Ylva, Julia och Josefin. Trots att grillen inte ville starta först, kycklingen inte ville grillas, folk hade svårt att hitta hit och Julias misslyckade, men väldigt goda efterrätt så summeras kvällen som väldigt rolig med massor av skratt. Härligt att få träffa dom igen! Synd bara att Louise G och Lisa inte kunde vara med!
Ett bättre inlägg än såhär blir det inte för snart kommer Louise tillbaka efter att ha lämnat Frida på busstationen och jag har två otroligt irriterande flugor som uppenbarligen inte gillar att jag ligger här så nej, nu får ni inte höra något mer förän jag kommer hem från båten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0