Just a rebound

Jag ska jobba imorn och det är verkligen inte kul. Det skullle vara mycket skönare att ligga kvar i sängen några timmar till, men nej det får vänta tills jag har jobbat klart. Förhoppningsvis blir det bara lite mer än en vecka så det ska jag nog klara av!
Första dagen på semestern sa pappa till mig att jag inte fick ta dom där minirasterna med facebook som jag har gjort. Smart att säga det efter två veckor...? Hur som helst så gäller det även bloggen och mobilen, så från och med imorn så kommer jag att vara okontaktbar från halv 8 till kvart över 4! Fast jag har ju alltid med mig mobilen ändå, så det är ju inte omöjligt att ett sms flyger iväg...
Nej, nu ska jag vandra iväg till Ronja och hälsa på hennes lila Simba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0