'Til it's over

Väntar på att Michelle ska komma och sen ska vi åka till Skövde så det blir lite spännande att se hur långt jag hinner skriva. Vi ska se Valentines day och jag ser verkligen fram emot det!

Inatt hade jag fina tjejor här. Jag måste faktiskt säga att vi fick till väldigt god mat i form av kyckling, pommes frites och sås, vilket är ganska otroligt med tanke på hur jag är i köket...
Sen såg vi skräckfilm. Inte kul. Det måste vara det värsta som finns! Efter att vi hade kollat på Shrooms så lugnade vi ner oss till Sommaren med Göran. Kärlek på den!
Vi lyckades med något som jag aldrig trodde skulle gå, nämligen att få plats alla fyra i mina föräldrars säng. Visst, det var trångt, men det funkade ändå. Mysimyys!

 

 




Puss<3


Kommentarer
Postat av: Louise .

Det är smart när jag nästan doppar håret i såsen.. Ajaj men ja myselimysig kväll tycker jag. (y) <3

2010-02-14 @ 01:26:57
URL: http://twosortofgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0