Open your eyes

Ikväll ska jag, Melinda och Ronja till Gondolino och sen ska vi mysa framför film. Kommer bli massa tjöt också såklart!
Det är något speciellt med att träffa sin gamla vänner, i alla fall för mig. Jag trivs verkligen jättejättebra med mina nya kompisar! Men ibland känns det som att allt går så fort. Skolan, nya människor, ny stad, allt.
När jag är med mina kyrkerörstjejer så är det som att tiden stannar och man behöver inte tänka på något annat, man känner igen allting. Man pratar om allt man har gjort, allt ifrån håltimmar till äventyr till Örebro och båten. Jag blir bara så... lugn.

  
  

  


Puss<3


Kommentarer
Postat av: mtina [musik gör mig levande]

sv: vad kul :D

2010-02-17 @ 18:09:16
URL: http://mtina.blogg.se/
Postat av: Ronja

Vad glad jag blir av bildvalet ;)



Men det är så roligt att träffa er <33

2010-02-17 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0