Someone to smile about

Ja, det där med att jag är tjejen som aldrig blir sjuk verkar vara lögn nu för tiden. Bara en vecka efter att jag hade min dunderförkyldning så åker jag på någon konstig maginfluensa eller något... Det sköna är att den försvann lika fort som den kom. Jag fick i stort sett inte sova något alls i natt, men däremot har jag full koll på dom som kör stora lastbilar på isen och fraktar saker till en oljestation eller vad det nu var. Ricky halkar efter med antal körningar den säsongen för han körde sönder något med oljan. Too bad for him!
Sen jag vaknade efter två timmars sömn i morse så har jag mått bra förutom att jag inte orkar göra något alls. Inget Mangos för mig med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Daniel.

<3

2010-12-22 @ 18:13:12
URL: http://mendaniel.blogg.se/
Postat av: melinda

då är vi två om att det inte blir något mangos :/

2010-12-22 @ 18:19:52
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0