Light up, light up

Jag förstår det inte. Jag blir i stort sett aldrig sjuk. Jag är tjejen som kan vara omkring sjuka människor utan att själv bli sjuk. Och dom få gångerna jag väl smittas så är jag tjejen som bara blir lite förkyld, eller tjejen som har svininfluensa i fyra dagar för att sen komma tillbaka till skolan och dansa det första hon gör.
Ändå har jag lyckats med detta. Jag märkte att jag inte alls mådde så bra som jag trodde jag gjorde i morse så jag åkte hem igen och bestämde mig för att bli friskt istället. Jag spenderade alltså 1 timme och 45 minuter i skolan med att sitta vid datorn och läsa metro och sen åka hem. Men men. Jag ska i alla fall se på det Gossip Girl avsnittet jag missade i söndags, och som substitut för Ben and Jerry's så har jag romerska bågar. Helt okej ändå.

Kommentarer
Postat av: Lisa

"even though you can not hear my voice, ill be right beside you dear". fin låt. FIN BLOGG FELICIA :D

2010-12-17 @ 16:35:53
URL: http://badbadkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0