Had the most amazing day

Jag har dom finaste vännerna, den finaste familjen och den finaste pojkvännen! Igår när jag kom till skolan så möttes jag av mina härliga klass som sjöng för mig och Lisa stod med en superfin cupcake i händerna. När jag blåste ut ljuset så sa hon att jag måste önska mig något, men jag kom inte på något alls! Inte minsta lilla grej! Jag är väldigt lycklig med allt som det ser ut just nu.

Min dag började med att min familj kom in till mig. Av dom fick jag romerska bågar (som är man's gift from God) och lite annat godis och så. Jag fick en ny säng i present några dagar för tidigt så det var super. Dessutom fick jag Daniels paket som han hade gömt här hemma. När jag hade öppnat det så började jag gråta. Det var en berlock med ett jättefint hjärta. Puss på den killen!
När jag kom till skolan fick jag, förutom sången och cupcaken, ett väldigt söt mugg full med godis av Sarah och Louise, och av Sandra fick jag en bok. Lite senare så kommer John och Lisa med min absoluta favoritsmoothie av alla tider och praliner som jag hade pratat om bara några dagar tidigare. Sen fick jag också välja vad jag ville ur cafeterian av fröken Emanuelsson.
För att göra dagen ännu bättre än den redan var så följde min Daniel med mig hem och efter att ha offrat sig med att kolla på Gossip Girl så åkte han hem för en stund sen.

Jag tycker om dom söta varelserna jag har omkring mig och som gör mitt liv så underbart som det faktiskt är!

Kommentarer
Postat av: lisa

du äger väldigt mycket du, fina tjejen <3

2010-12-13 @ 19:52:51
Postat av: Daniel.

Du är ju bäst! <3

2010-12-15 @ 17:40:20
URL: http://mendaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0