Couldn't stop looking into your eyes

Nu borde jag ju inte alls sitta här egentligen! Jag kom precis på att klockan var ganska mycket och om mitt hår ska ha en chans att inte vara dyblött (heter det så??) när jag går och lägger mig så måste jag in i duschen nu. Nu. Nu. Snart.
Jag ville bara berätta om det faktum att alla teaterlektioner faktiskt var våra! Det innebär 9 (!!!) lektioner i veckan. Då räknar jag scenisk gestaltning, fysisk teater, röst och rörelse och estetisk orientering. Visst, man får inte spela teater på alla lektioner, men alla dom har med teater att göra. Sådeså!

En annan sak jag vill skänka några ord till är våra underbara busskort! Nu är vi lika bra som MoParna var förra året. Det innebär att vi kan åka 04-24 alla dagar i veckan. Hur nice?! Stor skillnad mot dom som vi hade förra året som bara räckte till 19.30 och bara på vardagar. Men nu så! Detta betyder att jag sparar nästan 600 kr var tredje månad. Hejdå f-kort!
Fast om det är någon genomsnäll själ som skulle vilja låna ut sitt f-kort till mig när jag ska iväg till gbg så tas det tacksamt emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0