Tell them how sorry I am

Efter säkert fyra års tid så har jag äntligen kommit lite närmare min dröm om ett dressning room! Eller det blir mer som en wakl-in-closet eftersom det är så litet med ändå!!

För er som inte vet, så kan jag berätta att jag har en dörr på mitt rum som leder till ett litet rum. Just nu är det en klädkammare som innehåller allt från gamla videos och papper till sovsäckar och pjäxor. Men jag har kommit på att man kan höja min säng och lägga det där under och lägga in saker i min vanliga garderob för då skulle jag kuna ha alla mina kläder där. Jag skulle göra om därinne helt själv, och när jag har flyttat hemifrån så får Melina ta över det om hon vill. Vad finns det att inte gilla?!

När jag berättade min plan för mamma så var hon inte alls så emot som hon brukar vara, utan sa bara att jag skulle börja röja undan bland mina saker där inne så fick vi se sen hur det blev. Så nu har jag slängt ut fyra år av Julia tidningar och tryckt ner massa mer saker i mina stora lådor därinne.

Jag hoppas verkligen att jag får göra om det för då skulle jag bli så himla lycklig!!

 
       Före                             Efter?



Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0