Hide and seek

Just nu sitter jag och kollar på När och Fjärran och dom är på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Hahah, barnen bara tjatar på stackars fröken Bornebusch! Men känslan man får bara av att se dom gå omkring bland alla miniatyrhus är så mysig. Jag vill bara bli liten igen och åka dit! Vi var där en gång för massa år sen, men jag kommer inte ihåg så mycket...
Men fatta hur roligt det skulle vara att jobba som skådespelare där. Det är något jag verkligen skulle vilja göra någon gång! Tänk att få gå runt där som Pippi och prata med alla små barnen.
Det är samma som Disney. Jag vill så sjukt gärna jobba som någon prinsessa i Orlando en säsong!!
Bästa jobbet ju!



Puss<3


Kommentarer
Postat av: melinda

Pax för Törnrosa! :D Du får va Belle!

2010-04-18 @ 21:35:48
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0